
Η ΟΧΕ με ανακοίνωση της ξεκαθάρισε ότι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο δεν θα πραγματοποιηθούν οι αγώνες του πρωταθλήματος λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των διαιτητών
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η OXE ανακοινώνει ότι λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των διαιτητών δεν θα διεξαχθούν αγώνες το Σαββατοκύριακο 18/19 Ιανουαρίου.
Για το θέμα αυτό έχει προγραμματιστεί συνάντηση μεταξύ της Διοίκησης της Ομοσπονδίας και των Συνδέσμων Διαιτητών, στα γραφεία της ΟΧΕ την Δευτέρα 20/1 και ώρα 3.00μμ.