
Η ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ αντιμετωπίζει (18:00) την Αργυρούπολη, στο κλειστό του Μετς
Συνέχεια στις εξαιρετικές εμφανίσεις και τις νίκες θέλει να δώσει η αντρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, η οποία για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2, αντιμετωπίζει την Αργυρούπολη στο κλειστό του Μετς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 18:00 το απόγευμα και ο προπονητής της ομάδας έχει ζητήσει σοβαρότητα από τους παίκτες του, έτσι ώστε να μην δώσουν δικαιώματα στον αντίπαλο και να πάρουν το «τρίποντο».