
Το τέλος του 2017 περιμένει την τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδας αλλά και πρώτα ματς των νοκ άουτ σύμφωνα με ενημέρωση της ΕΠΟ προς τους συλλόγους.
Συγκεκριμένα στις 28-29-30 του Νοεμβρίου θα διεξαχθεί η τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων, ενώ για τις 13 Δεκεμβρίου έχουν οριστεί οι πρώτοι αγώνες νοκ άουτ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτά τα νέα δεν είναι τόσο ευχάριστα στο στρατόπεδο της ΑΕΚ, η οποία συμμετέχει και στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα να παίζει για ένα μήνα δύο φορές την εβδομάδα αλλά σε κάποιες περιπτώσεις θα έχει και τρεις αναμετρήσεις σε διάστημα επτά ημερών.