
Ο Σάσα Ζντιέλαρ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην πατρίδα του, αναφέρθηκε στην μάχη του πρωταθλήματος τονίζοντας πως η ΑΕΚ είναι ο βασικός αντίπαλος της ομάδας του για το φετινό πρωτάθλημα.
«Είναι σε καλή κατάσταση η ΑΕΚ. Μας έχει κερδίσει ήδη στο ντέρμπι. Παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο και είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος», είπε μεταξύ άλλων στην Σέρβικη Ιστοσελίδα zurnal
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE