
Ο αγγλικός κολοσσός δημοσκοπήσεων SMG διενήργησε και ανακοίνωσε τα αποτελέσματα ενός πολύ σημαντικού γκάλοπ με αφορμή την κόντρα με φόντο τις εθνικές ομάδες μπάσκετ.
Η έρευνα έγινε σε τρεις διαφορετικές χώρες, κι ανάμεσά τους η Ελλάδα, καθώς θεωρείται μία πολύ σημαντική αγορά και σπουδαία μπασκετική παράδοση, όσο και γνώση. Οι πολίτες-φίλαθλοι των τριών χωρών, απαντώντας σε μία σειρά από ερωτήσεις υπογράμμισαν τη σημασία των εθνικών ομάδων, υποστηρίζοντας ότι η εθνική ομάδα θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα των αθλητών και πως οι ομάδες εχουν καθήκον κάθε φορά να επιτρέπουν στους παίκτες να αγωνιστούν με αυτή.
Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης έρχονται σε μία περίοδο που το ευρωπαϊκό μπάσκετ αντιμετωπίζει μία σοβαρή κρίση με την διαθεσιμότητα των παικτών για τις Εθνικές ομάδες ενόψει των Παραθύρων για την πρόκριση στο Παγκόσμιο Κύπελλο και τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η οποία προκάλεσε και την έρευνα της SMG.
Στην Ελλάδα, τα νούμερα της έρευνας ήταν εντυπωσιακά:
Στην Ισπανία, η έρευνα έδειξε ότι:
Στην Τουρκία, οι αντίστοιχοι αριθμοί είναι:
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ SMG
Η SMG Insight ιδρύθηκε το 2010 και είναι μία κοινοπραξία με την YouGov μία από τις μεγαλύτερες κι αξιοσέβαστες εταιρίες ερευνών παγκοσμίως.
Το πελατολόγιο της SMG περιλαμβάνει τηλεοπτικούς σταθμούς, μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και πρακτορεία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement