
Σύγκρουση ανάμεσα στους οπαδούς της ΑΕΚ και στην Αστυνομία συνέβη λίγο πριν τη σέντρα του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.
Τα ΜΑΤ μπήκαν στη Θύρα 35 των οργανωμένων οπαδών της ΑΕΚ εκεί ξεκίνησαν οι συγκρούσεις, με την Αστυνομία να κάνει χρήση χημικών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η κατάσταση ηρέμησε περίπου μισή ώρα πριν την έναρξη της αναμέτρησης, η οποία ξεκίνησε κανονικά.