
Με απόφαση Χιμένεθ, όλη η ομάδα δείπνησε μαζί στο ΟΑΚΑ και αναχώρησε με το πούλμαν για το ξενοδοχείο.
Η οικογένεια ΑΕΚ κάνει θαύματα στην Ευρώπη και ο Μανόλο Χιμένεθ θέλοντας να κρατήσει τα αποδυτήρια «δεμένα» αποφάσισε η ομάδα, μετά το ματς με τη Μίλαν, να διανυκτερεύσει στο ξενοδοχείο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι δείπνησαν όλοι μαζί στο ΟΑΚΑ, αναχώρησαν με το πούλμαν για το ξενοδοχείο, όπου και διανυκτέρευσαν και περίπου στις 11 το πρωί, άπαντες πήραν πρωινό και ξεκίνησαν για τα Σπάτα, για την προπόνηση των 12.