20.10
00:53

«Χαίρομαι να βλέπω παίκτες σαν τον Ανέστη»

AEK1924.gr team
«Χαίρομαι να βλέπω παίκτες σαν τον Ανέστη»

Η ΑΕΚ απέσπασε ισοπαλία από τη Μίλαν (0-0), στο Μιλάνο για την τρίτη αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League, με τον τεχνικό των «ροσονέρι», Βιντσέντσο Μοντέλα, να κάνει ιδιαίτερη μνεία στον Γιάννη Ανέστη.

«Παίξαμε καλά, περιμένω ένα καλό ματς και στο δεύτερο γύρο με την ΑΕΚ. Η ΑΕΚ είναι καλή ομάδα, με ποιότητα και με αυτό το αποτέλεσμα, θα διεκδικήσει την πρόκριση. Πήρε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σήμερα. Είναι πολύ καλός παίκτης ο γκολκίπερ της, χαίρομαι να βλέπω παίκτες σαν τον Ανέστη», υποστήριξε ο Βιντσέντσο Μοντέλα στην Cosmote TV.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement