
Αυτά είναι τα μέτρα που αποφασίστηκαν στη σύσκεψη ασφαλείας για το ντέρμπι ανάμεσα σε ΑΕΚ και Ολυμπιακό.
Την Παρασκευή το απόγευμα, η Ένωση φιλοξενεί τον Ολυμπιακό στο «Γ. Κασιμάτης» για το ντέρμπι της αγωνιστικής χθες, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας που θα ληφθούν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στη σύσκεψη αποφασίστηκε να τοποθετηθούν κιγκλιδώματα κατά μήκος της εξέδρας, ώστε να αποτραπεί η επαφή των φιλάθλων με τους οπαδούς, ενώ η Αστυνομία, έδωσε μόλις 600 εισιτήρια, ΜΟΝΟ για τους οπαδούς της ΑΕΚ.
Παράλληλα, θα ισχύσουν διαπιστεύσεις για τα μέλη της ΟΧΕ, τα στελέχη των ομάδων και τους δημοσιογράφους.