
Μετά το χθεσινό φιλικό, όπου οι Κιτρινόμαυρες ξεμούδιασαν, σήμερα απόλαυσαν το ρεπό τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Απόστολος Οικονόμου έδωσε σήμερα, Σάββατο ρεπό στις παίκτριές του, ώστε να ξεκουραστούν και να φορτώσουν μπαταρίες, ενόψει της αναμέτρησης της Τετάρτης με το Μαρκόπουλο. Όλο αυτό το διάστημα η Ένωση είχε κανονικά προπονήσεις και ο Ενωσίτης τεχνικός αποφάσισε να δώσει κάποιες ανάσες στις Κιτρινόμαυρες.