29.9
01:26

Ανέστης: «Πιστεύω ότι θα περάσουμε»

AEK1924.gr team
Ανέστης: «Πιστεύω ότι θα περάσουμε»

 

Ο Γιάννης Ανέστης μίλησε στην κάμερα του ΟΤΕ ΤV και εξέφρασε την πίστη του για πρόκριση στην επόμενη φάση.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά όλα όσα δήλωσε:

Για το 2-2 με την Αούστρια: «Αυτό που θέλαμε ήταν η νίκη. Βάλαμε ένα γκολ, προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το μηδέν αλλά δεν το καταφέραμε. Έτσι όπως πήγε το ματς είμαστε ευχαριστημένοι και συνεχίζουμε».

Για τα δύο ματς με την Μίλαν: «Η Μίλαν έκανε το 2/2, εμείς θέλουμε να κάνουμε το καλύτερο και ό,τι πάρουμε θα είναι θετικό».

Για τις πιθανότητες πρόκρισης: «Κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά και θα δούμε στο τέλος πόσους πόντους θα έχουμε και πιστεύω ότι θα περάσουμε».

Advertisement