29.9
01:01

Λιβάγια: «Σκόραρα για τον κόσμο, στο Μιλάνο για τον βαθμό!»

Κώστας Κοσικίδης
Λιβάγια: «Σκόραρα για τον κόσμο, στο Μιλάνο για τον βαθμό!»

Ο Μάρκο Λιβάγια μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα στην κάμερα του Cosmote TV, τόνισε ότι είναι χαρούμενος που σκόραρε και το έκανε για τον κόσμο της ομάδας, ενώ πρόσθεσε ότι η Ένωση θα πάει στο Μιλάνο για τον βαθμό της ισοπαλίας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μάρκο Λιβάγια στο Cosmote TV:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Είμαι πολύ χαρούμενος που σκόραρα. Θέλαμε τη νίκη και προσπαθήσαμε να την πάρουμε. Ήθελα πολύ να σκοράρω, όλος ο κόσμος ζητούσε να σκοράρω και το έκανα γι΄ αυτούς».

Για τα ματς κόντρα στην Μίλαν: «Θα πάμε στο Μιλάνο για να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε και να πάρουμε κάποιο βαθμό. Μπορεί να μην κερδίζουμε πάντα, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

Advertisement