
Οι ποδοσφαιριστές της Ένωσης αμέσως μετά την απογευματινή προπόνηση στα Σπάτα μετέβησαν στο ξενοδοχείο
Όπως συνηθίζει η αποστολή της ΑΕΚ σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι, μία μέρα πριν τον αγώνα πηγαίνει στο ξενοδοχείο της Αττικής οδού για να γευματίσει και να περάσει εκεί τη νύχτα αλλά και όλη την επόμενη μέρα μέχρι να αναχωρήσει για το ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την φωτογραφία που ανέβηκε στα social της ΠΑΕ