27.9
19:29

Κλέιν: «Έχουμε αυτοπεποίθηση, θέλουμε να το δείξουμε και αύριο»

AEK1924.gr team
Κλέιν: «Έχουμε αυτοπεποίθηση, θέλουμε να το δείξουμε και αύριο»

 

Ο άσος της Αούστριας Βιέννης, Φλόριαν Κλέιν μίλησε για το αυριανό παιχνίδι με την Ένωση, ενώ αναφέρθηκε στην ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φίλοι της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά όσα είπε:

«Χαιρόμαστε που είμαστε εδώ, έχουμε αυτοπεποίθηση, το δείξαμε στο ματς πρωταθλήματος και θέλουμε να το δείξουμε και αύριο».

Για την ατμόσφαιρα στην Αθήνα: «Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που δεν έχουν ζήσει τέτοια ατμόσφαιρα. Ακόμα κι αν παίζουμε εκτός έδρας όμως, μια τέτοια ατμόσφαιρα είναι κίνητρο για την απόδοση μας».

Advertisement