14.9
12:13

Με Αμβούργο στο «Bosch Rexroth Cup»

AEK1924.gr team
Με Αμβούργο στο «Bosch Rexroth Cup»

Η τέταρτη ομάδα, που θα συμμετάσχει στο «Bosch Rexroth Cup» θα είναι τελικά το Αμβούργο (Τάουερς).

Η Ότινγκερ (Ρόκετς) ενημέρωσε, ότι αποσύρεται από το τουρνουά.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι ομάδες, που θα συμμετάσχουν στο τουρνουά είναι η διοργανώτρια Βίρτσμπουργκ,  το  Αμβούργο (Τάουερς) και η Μπραουνσβάιγκ.

Η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει αύριο (Παρασκευή, 15/09, 16:00) την Μπραουνσβάιγκ και το Σάββατο (16/09) στις 15:00 ή στις 18:00, μία εκ των Βίρτσμπουργκ ή Αμβούργο Τάουερς.

 

Advertisement