
Σύμφωνα με δημοσίευμα εφημερίδας, οι Νίκος Γεωργέας και Μπρούνο Τσιρίλο θα παραμείνουν στην ΑΕΚ και την επόμενη σεζόν
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο ποδοσφαιριστές επέστρεψαν στην Ένωση με σκοπό να την οδηγήσουν εκεί που ανήκει βοηθώντας τους νεαρούς παίκτες με την εμπειρία που διαθέτουν.
Μάλιστα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα» οι δύο ποδοσφαιριστές θα παραμείνουν στην ΑΕΚ και τη νέα αγωνιστική περίοδο όντας άψογοι επαγγελματίες που μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα.