
Δύο ακόμη παίκτες αποτελούν παρελθόν από τον Πλατανιά, καθώς οι Δημήτρης Πόποβιτς και Τόνι Μοράλ έλυσαν τα συμβόλαιά τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο 19χρονος Έλληνας μέσος θα επιστρέψει στον ΠΑΟΚ, από όπου είχε παραχωρηθεί δανεικός, καθώς δεν υπολογιζόταν στα πλάνα του Νίκου Αναστόπουλου.
Οσο για τον Ισπανό μέσο, δεν έπεισε με τις εμφανίσεις του και αποφασίστηκε να μείνει ελεύθερος, επιστρέφοντας κατά πάσα πιθανότατα σε ομάδα της πατρίδας του.
Αισίως ο Πλατανιάς έφτασε τις τέσσερις αποδεσμεύσεις, μετά τους Καστέλς και Στόλερ, ενώ στην έξοδο βρίσκεται και ο Ράφαελ.
Πηγή: www.contra.gr