
Μετά το τέλος της προετοιμασίας της Βασίλισσας στο Καρπενήσι, η αποστολή πήρε τον δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα, όπως δημοσίευσε στην επίσημη σελίδα της ομάδας η ΚΑΕ ΑΕΚ.
Δείτε την δημοσίευση:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE