
Η Βασίλισσα επιστρέφει στην Αθήνα και χθες στο «Montana Hotel Spa» στήθηκε ένα μικρό… πάρτι από τους ανθρώπους του ξενοδοχείου για να αποχαιρετήσουν την ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE