
Σε συμβολική κατάληψη των γραφείων του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ) προχώρησε το πρωί η Ένωση Τεχνικών ΔΕΗ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε συμβολική κατάληψη των γραφείων του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ) προχώρησε το πρωί η Ένωση Τεχνικών ΔΕΗ, η οποία έχει κηρύξει επίσης τρίωρη στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι.
Αίτημα της κινητοποίησης, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΤΕ Μανώλης Τωμαδάκης, είναι η ματαίωση της αποκρατικοποίησης του ΑΔΜΗΕ.
Σύμφωνα με το σχέδιο που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση, το 66% των μετοχών της εταιρίας θα ιδιωτικοποιηθεί ύστερα από διαγωνισμό ενώ το 34% θα παραμείνει στο Δημόσιο το οποίο διατηρεί τον καταστατικό έλεγχο.
Πηγή: www.news247.gr