
Έξαλλος ήταν ο Απόστολος Οικονόμου τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό, όσο και μετά τη λήξη του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Για εμένα το ματς έληξε 2-1. Έχουμε κάνει ένσταση. Όλος ο κόσμος είδε τι έγινε και αν δεν δικαιωθούμε για να γίνει ξανά το τέταρτο σετ τότε θα μιλάμε για μια απόφαση σκάνδαλο», τόνισε χαρακτηριστικά ο τεχνικός της Ένωσης.