
Ξεκίνησε την προετοιμασία της σήμερα το γυναικείο βόλεϊ της ΑΕΚ, ξεκινώντας απ’ το Μενίδι στο γήπεδο του Ολυμπιακού Χωριού.
Και επίσημα ξεκίνησε σήμερα η χρονιά του γυναικείου βόλεϊ της Ένωσης. Τα κορίτσια της ομάδας έκαναν σήμερα το πρωί την πρώτη τους προπόνηση, με ασκήσεις φυσικής κατάστασης με αρκετά τρεξίματα, βάζοντας τις βάσεις για την εφετινή χρονιά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει και δεύτερη προπόνηση το απόγευμα στο κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας, εκεί που θα έχει και φέτος την έδρας της το τμήμα.