
Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Μιχάλης Καμπερίδης, εν όψει την έναρξης της προετοιμασίας της Βασίλισσας στο Καρπενήσι.
Ο Έλληνας φόργουορντ έγραψε στον λογαριασμό του στο Instagram: «Καλή αρχή με υγεία! Ξεκινήσαμε! ΑΕΚ».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
