
Οι υπεύθυνοι του ΑΣΕΑΔ απέρριψαν την έφεση της ΑΕΚ για την τιμωρία της μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ είχε τιμωρηθεί από τον αθλητικό δικαστή της ΕΟΚ με την ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών για τα όσα συνέβησαν στον αγώνα με τον Ερμή Λαγκαδά, ωστόσο στη συνέχεια είχε καταθέσει έφεση στο ΑΣΕΑΔ προσπαθώντας να μειώσει την τιμωρία.
Ωστόσο, όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο, η έφεση απορρίφθηκε και έτσι η Ένωση θα αγωνιστεί χωρίς τον κόσμο της στον αγώνα κόντρα στο Λαύριο το Σάββατο (7 Δεκέμβρη).