15.1
12:29

Ραντεβού στην Ερασιτεχνική

AEK1924.gr team
Ραντεβού στην Ερασιτεχνική

Η αντιπροσωπεία που συζήτησε με τον Υπουργό Γιάννη Ιωαννίδη, ανανέωσε το ραντεβού της για τις 17:00 το απόγευμα στα γραφεία της Ερασιτεχνικής, ώστε να αποφασιστεί ποια θα είναι η επόμενη κίνηση

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μετά τη σημερινή συνάντηση στο Υπουργείο Οικονομικών μεταξύ αντιπροσωπείας των οργανωμένων οπαδών της ΑΕΚ, του προέδρου της Ερασιτεχνικής αλλά και των Παλαιμάχων, με τον Γιάννη Ιωαννίδη, αποφασίστηκε νέα συνάντηση στα γραφεία της Μάνας ΑΕΚ το απόγευμα (17:00) για να συζητηθούν τα επόμενα βήματα, αλλά και το τι βγήκε από την συζήτηση με τον Υπουργό. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement