
Ατομικό πρόγραμμα στο γυμναστήριο των Σπάτων ακολούθησε ο Γιάγκο, λόγω ενοχλήσεων στους κοιλιακούς
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Γιάγκο Φερνάντες στην προπόνηση της Τρίτης (15/01) έκανε ατομικό πρόγραμμα εκγύμνασης στο γυμναστήριο του προπονητικού κέντρου των Σπάτων, καθώς αντιμετωπίζει πρόβλημα με τους κοιλιακούς του.
Το θέμα είναι, πως η τιμωρία του Γιώργου Κουτρουμπή λόγω καρτών αλλά και ο τραυματισμός του Γιάγκο, προβληματίζει τον Λίνεν, καθώς πρέπει να βρει λύση για το κέντρο της άμυνας, με τον Φέτση να αποτελεί μονόδρομο, σε περίπτωση που τελικά δεν καταφέρει να είναι έτοιμος ο Πορτογάλος αμυντικός.