
Στην εκπομπή «Πρωινό» μίλησαν για την είδηση της γέννησης του γιου του Φώτη Σεργουλόπουλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Να σας υπενθυμίσουμε ότι ο Φώτης έγινε πατέρας ενός υγιέστατου αγοριού και το ευχάριστο γεγονός έγινε γνωστό την Παρασκευή το μεσημέρι!
Η Σάσα Σταμάτη προλόγισε το θέμα και ο Γιώργος Λιάγκας μεταξύ άλλων είπε για το εν λόγω γεγονός: «Έκανε σεξ με μια φίλη του ή έγινε με σπερματέγχυση; Και αν η μάνα του παιδιού είναι φίλη του Φώτη, θα το μεγαλώσουν μαζί; Και βέβαια να του ζήσει το παιδί, αλλά πέραν της πλάκας ανοίγει μια κουβέντα για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Ο Φώτης είναι από τους πιο συμπαθείς ανθρώπους στην ελληνική τηλεόραση, αλλά από όσο ξέραμε δεν έχει σχέση με μια γυναίκα. Είναι μόνος του στον κόσμο και το ‘χει πει και ο ίδιος. Να του ζήσει και πάλι, θα γίνει εξαιρετικός πατέρας, αλλά είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα αυτό το πράγμα. Η μητέρα δεν είναι παρένθετη από ό,τι μου λέτε». Και πρόσθεσε: «Η μαμά του παιδιού θα υπάρχει στη ζωή του Φώτη;».
Πηγή: www.gossip-tv