
Διαβάστε τι είπε ο προπονητής του Αγίου Νικολάου στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα με 5-0 από την ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Έγινε ένα αρκετά καλό παιχνίδι με αρκετές ευκαιρίες. Στο πρώτο ημίχρονο νομίζω το σκορ μας αδικεί, γιατί ήταν 2-0 χωρίς να κάνει η ΑΕΚ μεγάλες ευκαιρίες. Στην επανάληψη φάνηκε η ποιότητα της ΑΕΚ. Δικαιούμασταν νομίζω κι εμείς ένα γκολ, αφού κάναμε κάποιες ευκαιρίες. Ήταν μία μεγάλη εμπειρία για μας που παίξαμε ξανά σε αυτό το γήπεδο και κόντρα στην ΑΕΚ. Καλή συνέχεια στην ΑΕΚ και να γυρίσει σύντομα εκεί που πρέπει…»