14.1
07:39

«Μέσα τα κεφάλια και δουλειά»

AEK1924.gr team
«Μέσα τα κεφάλια και δουλειά»

Ο Αντώνης Πετρόπουλος μίλησε για τη σημαντική νίκη της ΑΕΚ επί της Ξάνθης τονίζοντας, ότι οι “κιτρινόμαυροι” πρέπει να συνεχίσουν να δουλεύουν εντατικά για να τα καταφέρουν.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 «Πετύχαμε μία νίκη που θέλαμε πολύ, αλλά ακόμα δεν έχουμε καταφέρει τίποτα. Έχουμε πολύ δρόμο και πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Τώρα τα κεφάλια μέσα και δουλειά, δεν υπάρχει κάτι άλλο», τόνισε αρχικά ο 26χρονος επιθετικός στην Ώρα και συνέχισε: «Είμαι αισιόδοξος πως θα τα καταφέρουμε και δεν θα έχουμε πρόβλημα, γιατί έχουμε καλή ομάδα. Από εδώ και πέρα πρέπει όλοι να δώσουμε και την ψυχή μας για να βγάλουμε την ΑΕΚ από αυτή τη δύσκολη θέση και πιστεύω πως αν κάνουμε αυτό, θα είμαστε καλά».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement