
Ο Δημήτρης Μαυροειδής στεναχωρημένος για το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας μίλησε στη συνέντευξη τύπου, ζητώντας συγγνώμη απ’ τους φιλάθλους της Βασίλισσας, για την βαριά ήττα απέναντι στον Παναθηναϊκό, αλλά και για το ότι δεν μπόρεσαν το κάτι παραπάνω.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη τύπου ο Δημήτρης Μαυροειδής:
«Δεν μπορούμε να πούμε κάτι για το σημερινό ματς. Απ΄10 λεπτό δεν μπήκαμε καλά Βρήκε αυτοπεποίθηση ο ΠΑΟ. Τα έβαλε όλα μετά. Σε τέτοια ματς δεν πρέπει να αφήνουμε τέτοιες ομάδες να κυριαρχούν. Καλή συνέχεια και συγνώμη από τους φιλάθλους μας που δεν μπορέσαμε κάτι παραπάνω».