
Ο Μανόλο Χιμένεθ μετά το τέλος του αγώνα μίλησε στην κάμερα της Nova, τονίζοντας ότι η ομάδα δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Πανιώνιο, για να βρει το γκολ, ενώ ο αργός ρυθμός έκανε δυσκολότερο το παιχνίδι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Novaο Μανόλο Χιμένεθ:
«Φυσικά, το πρώτο ημίχρονο ήταν πάρα πολύ κακό, εκεί που δεχθήκαμε και το γκολ. Το παιχνίδι είχε πάρα πολύ αργό ρυθμό, πολλές διακοπές και δεν μπορέσαμε να απειλήσουμε για να βρούμε ένα γκολ».