15.5
14:25

«Μας πίκρανε πολύ ο χαμένος τελικός…»

Κώστας Κοσικίδης
«Μας πίκρανε πολύ ο χαμένος τελικός…»

Ο Γιάκομπ Γιόχανσον φιλοξενείται στο match programme του αγώνα της ΑΕΚ με τον Πανιώνιο, για την 2η αγωνιστική των playoff, τονίζοντας ότι ο χαμένος τελικός πίκρανε πολύ όλη την ομάδα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 Δείτε την δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement