
Ο Ντούσαν Σάκοτα μίλησε στη συνέντευξη τύπου του ΕΣΑΚΕ για την ανοδική πορεία της Βασίλισσας
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε ο αρχηγός της ΑΕΚ:
«Ως εκπρόσωπος των συμπαικτών μου, είχαμε μια άκρως ανταγωνιστική σεζόν και στο φινάλε είμαστε ικανοποιημένοι από την τελική κατάταξη. Αυτό δείχνει και την ανοδική πορεία της ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι ένα καλό σημάδι για να επιστρέψουμε την ΑΕΚ εκεί που ανήκει. Κάναμε καλή δουλειά κόντρα στο Ρέθυμνο. Είχαμε μια δύσκολη περίοδο επειδή δεν είχαμε παιχνίδια, όμως εκμεταλλευτήκαμε τον χρόνο μας και θα είμαστε έτοιμοι απέναντι σε έναν αντίπαλο που είναι μια από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό στο FinalFour της Ευρωλίγκας και να εκπροσωπήσει το ελληνικό μπάσκετ».