
Στο κλειστό του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας βρέθηκε ο Ταξιάρχης Φούντας, προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά τον αγώνα ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ηρακλή Κηφισιάς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο νεαρός άσος της Ένωσης εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι δεν έχει καμία αγωνιστική υποχρέωση σήμερα(13/01) και βρέθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια ώστε να δει από κοντά τη γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ.
Οι φίλοι της ομάδας όταν τον είδαν στις κερκίδες πήγαν αμέσως κοντά του και του μίλησαν για θέματα που αφορούν την ποδοσφαιρική ΑΕΚ, καθώς και για τη δική του απόδοση.