
Φωτογραφία με σύνθημα για νίκη στη ρεβάνς του ημιτελικού Κυπέλλου, ανέβασε ο στόπερ της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μεγάλη νίκη και τώρα Όλυ…» έγραψε στο Instagram ο Όγκνιεν Βράνιες.
