
Οι δηλώσεις του αρχηγού της Ένωσης μετά τη μεγάλη επικράτηση της ομάδας επί του ΠΑΟΚ με 3-0 στο ΟΑΚΑ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όλα όσα είπε ο Πέτρος Μάνταλος:
«Παίζαμε με μια καλή ομάδα, θα μπορούσαμε να τελειώσουμε πιο νωρίς το παιχνίδι, αλλά ήρθε προς το τέλος και «κλείσαμε» πολύ καλά το παιχνίδι. Εγώ σκέφτομαι ότι η ομάδα και εκτός έδρας έχει πολύ καιρό να πάρει τη νίκη, αλλά έχουμε κάνει και στην έδρα μας που την προηγούμενη σεζόν ήταν το δυνατό μας όπλο. Πλέον έχουμε έξι παιχνίδια να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και αυτό που συζητάμε να γίνει αλήθεια, είναι να μπούμε και στα πλέι οφ».