
Οι πρώτες δηλώσεις του Ανδαλουσιανού τεχνικού της ΑΕΚ μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όλα όσα είπε ο Μανόλο Χιμένεθ στη Nova:
«Οι ποδοσφαιριστές μου κάνανε το δύσκολο, εγώ μπορεί να τους ζητήσω ό,τι θέλω αλλά το δύσκολο είναι να το καταφέρουν. Απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ προσπαθήσαμε και καταφέραμε τελικά να κάνουμε αυτό που θέλαμε. Ο ΠΑΟΚ είναι δύσκολος αντίπαλος ακόμα και με 10 παίκτες, αλλά εμένα με θυμώνει αυτό που δεν κάναμε με τον Πανιώνιο. Για τις νίκες μου στα εντός έδρας ντέρμπι, μπορούμε να πούμε ότι είναι σύμπτωση και τύχη. Το σημαντικό είναι η δουλειά που κάνανε οι ποδοσφαιριστές μας».