
Με τέσσερις απουσίες ξεκίνησε η προετοιμασία της ΑΕΚ για το ματς της Κυριακής με τη Λάρισα στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Με ένα νέο πρόβλημα ξεκίνησε η σημερινή προπόνηση της ΑΕΚ, καθώς ο Ογκνιεν Βράνιες ακολούθησε πρόγραμμα αποφόρτισης -κάτι που θα κάνει και τις επόμενες μέρες- λόγω ενοχλήσεων στον δικέφαλο
Από εκεί και πέρα, ο Ροντρίγκο Γκάλο συνέχισε θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα λόγω της οστικής θλάσης που δεν έχει υποχωρήσει, ενώ ο Πάτο Ροντρίγκες έκανε θεραπεία και ατομικό λόγω του διαστρέμματος δεύτερου βαθμού της αριστερής ποδοκνημικής. Και οι δύο τους δεν υπολογιζόνται για το ματς της Κυριακής.
Τέλος , ο Μανουέλ Ντίας συνέχισε θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά.
Η προπόνηση της Πέμπτης έχει οριστεί να αρχίσει στις 10.30.