
Συνθήματα κατά των μετόχων ακούστηκαν στο ΟΑΚΑ πριν την έναρξη του αγώνα κόντρα στην Ξάνθη. Πανό κατά του Νικολαΐδη κρεμάστηκε μπροστά στο πέταλο των οργανωμένων.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΚ δεν μπορούν να ξεχάσουν όλα όσα συμβαίνουν στην ομάδα, ρίχνοντας τις ευθύνες στους μετόχους. Το γνωστό «Μέτοχοι, αμέτοχοι…..», ήταν το πρώτο σύνθημα που ακούστηκε στο ΟΑΚΑ, ενώ αμέσως μετά οι φίλοι του Δικεφάλου ζήτησαν γήπεδο στη Νέα Φιλαδέφλεια.
Καταλήγοντας στο προσκήνιο ήρθε ξανά και ο Ντέμης Νικολαϊδης, με το γνωστό πλέον πανό που αναφέρεται σε αυτόν, να είναι κρεμασμένο μπροστά από το πέταλο.