19.2
19:59

Ρεπό υπό τον ήχο «Χιμένεθ»

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Ρεπό υπό τον ήχο «Χιμένεθ»

Ο Ανδαλουσιανός τεχνικός της Ένωσης ανακοίνωσε διήμερο ρεπό στους ποδοσφαιριστές του

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι «κιτρινόμαυροι» φώναζαν ρυθμικά το όνομα του Μανόλο Χιμένεθ στα αποδυτήρια της ομάδας στο ΟΑΚΑ μετά το τέλος του παιχνιδιού και της μεγάλης νίκης.

Παράλληλα ο ίδιος δεν τους χάλασε το χατίρι και τους έδωσε διήμερο ρεπό από τις προπονήσεις, ενώ αύριο θα προπονηθούν μόνο οι τραυματίες και όσοι δεν έπαιξαν σήμερα.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement