
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης έδωσε το παρών στην εκδήλωση της ΕΠΣ Γρεβενών και τιμήθηκε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε τις δηλώσεις που έκανε:
«Θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε. Αισθάνομαι πολύ όμορφα γιατί είμαι και σε ένα ποντιακό χωριό. Εκτός προσωπικής σχέσης και φιλίας που έχουμε, η Ένωση είναι από τις πρώτες Ενώσεις που στάθηκαν στο πλευρό του κ. Γραμμένου για μια αλλαγή στο ελληνικό ποδόσφαιρο και θέλουμε να πιστεύουμε ότι σύντομα θα την δούμε όλοι. Θέλω να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά, υγεία και να ξεπεράσει η πατρίδα μας τις δυσκολίες που έχει. Όλοι μαζί. Και πάλι ευχαριστώ πολύ».