22.10
20:10

Χρειαζόμαστε μεγάλη αυτοσυγκέντρωση!

AEK1924.gr team
Χρειαζόμαστε μεγάλη αυτοσυγκέντρωση!

Ο τεχνικός της Ένωσης, Απόστολος Οικονόμου, μίλησε για την αυριανή ευρωπαϊκή αναμέτρηση με την Ποστ Σβέσατ τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα δύσκολο παιχνίδι που χρειάζεται μεγάλη αυτοσυγκέντρωση

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε στην ΕΟΠΕ:

«Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, αφού είναι και το πρώτο επίσημο ματς της χρονιάς. Χρειάζεται μεγάλη αυτοσυγκέντρωση, να κρατήσουμε την τακτική μας από την αρχή για να καταφέρουμε να κερδίσουμε το ματς εύκολα ή δύσκολα», δήλωσε ο τεχνικός της Ένωσης και συμπλήρωσε:

«Η αντίπαλος μας είναι μια ομάδα με 4 Σλοβάκες διεθνείς και την Σαντόρ που είναι βασική στην Εθνική Ουγγαρίας και έχουμε δει ότι είναι ένα κοντρολαρισμένο σύνολο που παίζει πολύ καλά τακτικά».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement