
Κάποιες τυπικές λεπτομέρειες απομένουν ώστε η ΑΕΚ να χρησιμοποιήσει για έδρα τη το κλειστό της Καισαριανής για τον αγώνα κόντρα στο Παγκράτι
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το κλειστό της Ζωφριάς δεν έχει την άδεια που να επιτρέπει την τέλεση των αγώνων, διαδικασίες που ξεκίνησαν από τον Δήμο Φυλής και έτσι η Ένωση αντιμετωπίζει πρόβλημα για τη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Ωστόσο η διοίκηση της ομάδας με την επιστροφή από την Κρήτη «έτρεξε» το θέμα, και όπως όλα δείχνουν οι Κιτρινόμαυροι θα αγωνιστούν κόντρα στο Παγκράτι για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος στην έδρα της Νήαρ Ηστ στις 18:30. Απομένουν κάποιες τυπικές λεπτομέρειες ώστε να ανακοινωθεί και επίσημα η απόφαση.