
Το μπασκετικό τμήμα της Ένωσης πάτησε Ηράκλειο σήμερα το απόγευμα εν όψει της αυριανής αναμέτρησης για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Α2 και γνώρισε την αποθέωση στο αεροδρόμιο από τους φίλους της ομάδας
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι αθλητές της Ένωσης μαζί με το τεχνικό επιτελείο έφτασαν στο Ηράκλειο της Κρήτης λίγο μετά τις 17:00 και εκεί τους υποδέχτηκαν οι φίλοι της ΑΕΚ. Μάλιστα ο Βαγγέλης Ζιάγκος μίλησε και με μερικούς φίλους της ΑΕΚ με τους τελευταίους να του δίνουν τις ευχές τους για ένα καλό ξεκίνημα.