06.9
09:35

Επιστρέφουν την Δευτέρα οι Μάγκες

Πένυ Μακρή
Επιστρέφουν την Δευτέρα οι Μάγκες

Οι παίκτες της ομάδας χάντμπολ της Ένωσης πήραν από τον Αρβανίτη 4ημερο ρεπό και έτσι επιστρέφουν στις προπονήσεις την Δευτέρα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η προετοιμασία των Κιτρινόμαυρων συνεχίζεται μετά το ευρωπαϊκό τους ματς, καθώς θέλουν να είναι καθ’ όλα έτοιμοι τόσο με την έναρξη του πρωταθλήματος όσο και στη συνέχεια των ευρωπαϊκών τους υποχρεώσεων.

Παρόλα αυτά ο Γιάννης Αρβανίτης έδωσε χθες 4ημερο ρεπό στους παίκτες του, οι οποίοι θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement