
Οι υπεύθυνοι του αντρικού τμήματος βόλεϊ έχουν βάλει τις σωστές βάσεις για την επιστροφή της ομάδας στην Α1 εκεί όπου τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αντιμετωπίσει δύσκολους αντιπάλους
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι οι οποίοι έχουν ξεκινήσει προετοιμασία ενόψει της νέας σεζόν θα δώσουν 8 εκτός έδρας ματς στην επαρχία, τα οποία θα κρίνουν την πορεία τους στο πρωτάθλημα.
Εκτός λοιπόν από τους γνωστούς και ισχυρούς αντιπάλους, ΟΣΦΠ, ΠΑΟ και Άρη, η Ένωση θα αντιμετωπίσει τους Παμβοχαϊκό, ΠΑΟΚ, Παναχαϊκή, Φοίνικα Σύρου, Λαμία, Κηφισιά, Εθνικό Αλεξανδρούπολης και Νίκη Αιγινίου.