
Η δισκοβόλος της ΑΕΚ θα ταξιδέψει τον Σεπτέμβρη για να πάρει μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ενόπλων Δυνάμεων
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου μετά τη συμμετοχή της στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα επιστρέφει στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ξεκινώντας από τη Γερμανία.
Η δισκοβόλος της Ένωσης θα ταξιδέψει στο Βάρεντορφ στις αρχές Σεπτέμβρη για να πάρει μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ενόπλων Δυνάμεων, το οποίο θα διεξαχθεί το διάστημα 9-16 του μήνα.