24.8
10:20

Δυναμικά ξεκίνησαν οι «μάγκες»

AEK1924.gr team
Δυναμικά ξεκίνησαν οι «μάγκες»

Στο πρώτο δυνατό τεστ της Ένωσης στο τουρνουά της Ελβετίας οι νταμπλούχοι επικράτησαν με 39-28 επί της γαλλικής Μοντελιμάρ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Θετικό το πρώτο τεστ για τους παίκτες του Αρβανίτη που ξεκίνησαν με νίκη το τουρνουά της Ιβερντόν. Οι «μάγκες» πήραν τα ηνία του αγώνα από την αρχή και βρέθηκαν να προηγούνται στο ημίχρονο με 22-13.

Στην επανάληψη οι παίκτες της ΑΕΚ συνέχισαν στο ίδιο μοτίβο και πέτυχαν την πρώτη τους νίκη στο τουρνουά με 39-28.

Σήμερα(24/8) το απόγευμα στις 18:20 η Ένωση θα δώσει το δεύτερο φιλικό της απέναντι στη Σουρ και ευελπιστεί να πετύχει τη δεύτερή της νίκη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement