
Πριν από λίγες ώρες η Κωνσταντίνα Πασσιά βρέθηκε στα γραφεία της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ και υπέγραψε το συμβόλαιό της.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως σας είχε αποκαλύψει το ΑΕΚ1924 η νεαρή αθλήτρια θα συνεχίσει την καριέρα της στην Ένωση, καθώς συμφώνησε σε όλα με τους υπεύθυνους της ομάδας.
Το συμβόλαιό της έχει ισχύ 9 μήνες, όσο δηλαδή διαρκεί η νέα σεζόν, με προοπτικές ανανέωσης.