
Η Εθνική Ελλάδας πραγματοποίησε την Τετάρτη (24/7) την πρώτη προπόνηση για το Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας δίνοντας βάρος στη φυσική κατάσταση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Έλληνες διεθνείς βρίσκονται από το πρωί της Τετάρτης στο Καρπενήσι όπου θα λάβει χώρα η προετοιμασία της ομάδας για το Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας, που θα διεξαχθεί από τις 4 μέχρι τις 22 Αυγούστου.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Αντρέα Τρινκιέρι τους έριξε από την αρχή στα βαθιά, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στη φυσική κατάσταση στην πρώτη προπόνηση της ομάδας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ποδοσφαιρικό ταρτάν.